“Nobody takes 'Azmin a better PM' author seriously,” says Anwar



this regard of yahia spook alleged attempt to publish and therefore extort funds that I think I leave it to that to you re Abdul and the police report I think another report has we made in Kuala Lumpur down one knee I think they would have to adduce the relevant material the copy of the book and some of the exchanges messages or text or whatsapp nominate Dickon Ali begin to new lease van EE tix yeah yeah seriously I mean he is known to be like eleemosynary right so I don't I don't believe he's considered I mean the the book his books his previous many many many books sponsored books has never been discussed in the mainstream or by the intellectual made by the academia or book reviews so it does not I mean warrant response no I'm not taken in a committees Johari and also the the some fatty activists in Kuala Lumpur taken up the issue at Le Vian tiny to them and the police to investigate when I thought it is essentially the police take up this measure because we don't want this sort of a culture SS you know we've been talking about gutter politics and this political culture that strives on extortion and such activities shouldn't be tolerated no condoned

31 thoughts on ““Nobody takes 'Azmin a better PM' author seriously,” says Anwar

  1. Rakyat Malaysia bukan bodoh macam 30 tahun blakang da tau Anwar Ibrahim Bersih tuduhan liwat 1,2 dan 3 oleh najib razak dan di beri pgapunan oleh yang dipatuan Agong ini raja yang sign up Anwar Ibrahim tak bsalah ada lagi orang malayu Dhaka kepada sultan dan raja 2 malayu contoh Ecik yahya tabit manuskrip fitnah ini sudah mlagar titah sultan dan raja 2 dia sudah lupa encik yahya tuan punya badan malayu bmana encik yahya dohaka dan mhina titah sultan dan raja malayu kalau boleh polis tkap dan masuk pjara terus makin ramai orang biadap macam encik yahya kalau pehak bkuasa dan POLIS tak tegas

  2. All are no angel including Mahathir in this land with so much potential but only self-seeking , self-profiting leaders & political parties…..

  3. I prefer azmin to become PM instead. I like how he carry himself and he speaks well and with emotion. The way anwar speaks doesnt command attention and lack of charisma

  4. YB DSAI PM 8, dan yang YB Azmin Ali TPM kepada YB DSAI. Selesai.

  5. So much of obstacles for DSAI to become the PM. Keep on fighting for it DSAI. You are the only saviour Jesus for malaysians

  6. Azmin is better PM compared to two of them! If I hate Azmin for what he is being accused, Anwar also in the same position but Azmin is more credible.

  7. Ni semua sendiwara politik tun m dsai je … wahai rakyat malaysia…. sekaranh ni PH nk 2/3 mejoriti .. kalu tun m dapat 10 je kerusi …. hancur laaa ni jerat tun m dan anwar … hati hati.

  8. i ni rakyat biasa je .. tak nak apa apa jawatan pun.. cuna i nk pru 15 je….

  9. Tahan Azmin / Anwar / Haziq. Kemudian pakai alat pengesan pembohongan. Lps tu publish… Mesti byk cerita benar yg akan kluar. Begitu juga dgn kisah2 disebaliknya.

  10. Let have a debate who should be our next pm among all candidates who want to be the next pm of Malaysia because we want a clean and incorruptible leader.

  11. Azmin makes a far better PM….

    Nobody takes DSAI seriously….itu BELAKANG KIRA…..
    Payah juga klu punya PM yg pernah di jatuhkan hukuman penjara dgn kes semburit….

  12. Anwar is old guard with old style of politics, I think younger Azmin is a better choice unless if the homosexual video is true…

  13. Yahya tu hanya pentingkan wang.Moral dan integriti langsung tak dak. Peminta sedekah kat tepi jalan lebih mulia. Puak tertentu memang tak senang hati dengan saudara Anwar. Dulu dia orang kata kalau PH menang langit jatuh. PH dah menang langit tak jatuh pun . Sekarang dari pagi sampai malam dia orang dok terkifir macam mana nak jatuhkan sodara Anwar. Ramai penyokong puak jahat kat sini. Semua kelaparan dedak.

  14. Aku suka dgn dsai wpun semenjak beliau menjadi tpm semasa tun m pm ke 4. Dah ujud glgn xpuas hati terhdp dsai sbb tu beliau difitnah. Kini dsai menerima nasib yg sama…hari2 diserang seolah2 mrk2 diluar sana ingin menghalang beliau dilantik sbgi pm. Syabas dsai…semangat yb utk berkhidmat kpd bangsa dan negara xluntur. Sy doakan yg baik2…semoga yb Allah kurniakan kesehatan yg baik dan semoga yb sentiasa dlm rahmat Allah baik dunia dan akhirat.

    Kalau kita sentiasa ingat dgn kematian…politik kotor dan menjijikkan xakn ujud di negara ini. Sungguh memalukan.

  15. Anwar and Azmin both shouldn’t be next PM, let the people vote who is next, no handover needed.

  16. Anwar cuma khadam dapig..hanya kafir harbi & golongan songsang je sokong dia..mintak Allah jauhkan dr bala..

  17. Anwar is the next PM not others. Mahati don't twist and turn, two years up you handover to Anwar.

  18. Semua komen hebat2 ya saudara….saudara ku sekalian…..cukuplah Kita sekadar mendengar dan jgn sekali menghukum…Kita tak tau penghujung dia mcm mana….Kita boleh komen tapi jgn sampai memghina….kalau bab politik nk sembang tak akan Ada yg puas…Kita berdoa yg baik2 saja….dia naik jadi pm ke tak…Kita tunggu kesudahan nya….

  19. Kalau macam tu..kenapa Bang Non dan kartelnya susah payah nak buat laporan polis pulak berkaitan penulis dan buku tu..sepatutnya biarkan lah buku tu diterbitkan dan rakyat akan tentukan akan kebenaran dan kesahihan dakwaan penulis terhadap Bang Non nanti..baru lah gentle namanya!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *